Q: Hvorfor skal min virksomhed være medlem af Business Traveller-programmet?
A: Som medlem vil din virksomhed få mulighed for rabat på alle Economy-, Flexi- eller Premiumbillet inkl. kahytter (med undtagelse af Panorama Class på Karlskrona-Gdynia-ruten).
Q: Hvem kan blive medlem af Business Traveller?
A: Et Business Traveller-medlemskab er begrænset til organisationer med et CVR-nummer, dvs. virksomheder, enkeltmandsfirmaer, selskaber, organisationer og foreninger. Organisationer uden et CVR-nummer må ikke være medlem. Foreninger uden CVR-nummer og privatpersoner kan tilmelde sig loyalitetsklubben Extra.
Q: Hvordan bliver min virksomhed medlem af Business Traveller-programmet?
Q: Hvem skal udfylde ansøgningsskemaet for Business Traveller?
A: Den person, der tager sig af bookinger/rejser i din virksomhed eller en overordnet leder. Virksomhedens adresse og CVR-nummer samt oplysninger om den person, som skal være administrator for kontoen, er nødvendig. Det er muligt at tilføje andre udvalgte brugere, som rejser, fra din virksomhed til kontoen for at maksimere antallet af bookinger og dermed øge din rabat, da dette er knyttet til det samlede forbrug.
Q: Koster det noget at være medlem af programmet?
A: Det er gratis at være medlem af Business Traveller-programmet.
Q: Kan et rejsebureau være medlem af Business Traveller?
A: Nej, rejsebureauer har separate aftaler med Stena Line.
Q: Vil vi modtage medlemskort?
A: Business Traveller er en kortfri ordning. I skal blot bruge Business Traveller-medlemsnummeret.
Q: Hvordan kan Stena Line vide, at vi er en Business Traveller?
A: Stena Line foretager check af oplyste CVR-nummer og medlemskabet. Virksomheden vil modtage et Business Traveller-medlemsnummer, som vil blive trykt på boardingpas hver gang, virksomheden checker ind. Det vil blive udskrevet automatisk.
Q: Kan virksomheden rejse til andre lande end det land, mit medlemskab er registreret i?
Q: Vi er Business Traveller-medlem i Danmark, hvorfor kan vi ikke logge ind på den svenske side?
A: Danske virksomheder skal booke på den danske hjemmeside www.stenaline.dk
Q: Vi er allerede medlem af Extra, kan vi overføres til Business Traveller-programmet?
A: Point og værdien heraf fra Extra kan ikke overføres til Business Traveller-programmet. Vi anbefaler, at I anvender optjente Extra point på næste rejse og derefter afslutter medlemskabet af Extra (kan gøres online ved login til Extra eller ved at sende email til [email protected]). Herefter opretter jeres virksomhed online medlemskab af Business Traveller-programmet.
Q: Kan Extra nummer angives på Business Traveller-bookingen til private køb ombord på færgen?
A: Ja, det er muligt. Extra point kan ikke anvendes til betaling og optjening af point på Business Traveller-bookinger. Ved angivelse af Extra-medlemsnummer på bookingen printes dette dog på boarding kortet, hvormed forretningsrejsende kan optjene point på private køb om bord og udnytte Extra medlemstilbud ved at vise boarding kortet.
Q: Hvordan kan vi betale for billet som Business Traveller-kunde?
A: Et nyt medlem kan kun betale med kreditkort. Hvis virksomheden ansøger om kredit hos Stena Line, får virksomheden en e-mail, når kontoen og betalingsmetoden er klar til brug.
Q: Kan vores virksomhed få en kreditkonto hos Stena Line?
A: Ja, virksomheden skal ansøge om kredit. I vil modtage en e-mail, når det er klart. I kan stadig bestille, og indtil kreditten er blevet godkendt, skal I betale med kreditkort.
Q: Hvad er fordelene ved at have en kreditkonto?
A: Virksomheden kan konsolidere alle bookinger på én opgørelse og spare kreditkortgebyrer.
Q: Kan vi få både en kredit- og en kontantkonto?
A: Nej, det er enten en kredit- eller en kontantkonto, det ikke er muligt at have begge.